blog lay out

woensdag 26 december 2012

Nog een laatste kerstkaartje....


Hoi hoi,

vandaag heb ik nog een kerstkaartje voor jullie


Ik heb een stempel van Saturated Canary gebruikt, deze had ik gewonnen bij een wedstrijd van de club van Tiets. Jolanda is bezig deze ook in het assortiment op te nemen, mooie stempels zijn het!! Deze heet Candy Canes. Ik heb haar ingekleurd met m'n copics. De hoekjes heb ik gemaakt met een joy mal - hoekje franse lelie. De bloemetjes heb ik gemaakt met een spelbinders mal, shapeabillities - Layered Poinsetta , ik vind dat een hele mooie mal, echt voor kerstbloemen. Het takje erachter is van Marianne Design, een creatable hulsttakjes LR0244. Het label is een doohickey van Magnolia. In het midden een stukje kant, een verbandgaasje erachter en wat pareltjes maken het kaartje af.
Hier nog een foto met de daglichtlamp, het is toch altijd moeilijk foto's te maken met dit donkere weer....


Ik wens jullie allemaal een hele gezellige 2e kerstdag!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenge:
Sketch N stash : de sketch

groetjes Arjette.

38 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaart weer en de stempel is erg leuk en mooi ingekleurd! Fijne 2de kerstdag!

Groetjes, Priskilla

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Arjette
Een hele fijne 2e Kerstdag toegewenst

Groetjes Corrie

Irene zei

Mooi Arjette en Candy Canes is een dotje!!
Fijne 2e Kerstdag, Irene

Suzanne Schaukens zei

Oh wat is deze weer ontzettend mooi geworden Arjette...schitterend gewoon!!! Groetjes,Suzanne

jolanda zei

heel mooi kaartje.

Hanny zei

Wow, schitterend gemaakt weer, zo mooi ingekleurd.
Fijne 2de kerstdag,
liefs Hanny

Ans Gilbert zei

Hoi Arjette,

WOW...weer een schitterende kaart, supermooi ingekleurd en leuke kaart e=met de mallen en de ticket.. top..

Liefs van Ans

Maris zei

heel mooie kaart is dit xx

marja zei

Wauw wat een geweldig mooi kaartje weer, een beauty!!

Lieve groetjes Marja.

Sylvia van der Kolk zei

prachtige kaart
Fijne feestdagen

Groetjes sylvia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leukerd.
Groetjes Miranda

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige kerstkaart Arjette!!
Fijne dag verder.
Groetjes Tineke

Mariken zei

Wat een prachtig kaartje Arjette! DIe kleuren doen het echt goed!
Nog een fijn restje tweede kerstdag, groetjes Mariken.

corryskaart zei

hoi arjette
een prachtige kaart en zeker met deze stijlvolle kleuren en lieve afbeelding!
groetjes van corry

nicolet zei

Een schitterend kaartje Arjette!
Groetjes Nicolet

Christa zei

Hoi Arjette , ik vind je kaart helemaal top ! Ik ga de Canary's steeds leuker vinden. Ik hoop dat je een goede kerst hebt gehad. Liefs , Christa.

Sarah-Jane zei

Gorgeous card. Thank you for sharing it with us at Sketch n Stash.
Sarah-Jane xx

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Arjette,
Je laatste kerstkaartje voor dit jaar ziet er weer super uit. Mooi dat craft gecombineerd met wit. De hoekjes zijn ook erg leuk.
Groetjes mirande

Marianne zei

Hij is beeldschoon weer Arjette en prachtige kleuren.
Liefs, Marianne

Tineke zei

Wat een schitterende kaart Arjette, gave kleuren en leuke details!

Groetjes Tineke

Nicole zei

WAUW, WAUW en nog eens WAUW!!! Arjette wat geweldig mooi ingekleurd en details!!! Super. Liefs, Nicole

Ellen zei

Ja Arjette hij is prachtig geworden, hele mooie tinten heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd !!
Nog een fijne jaarwisseling !!
Groetjes, Ellen

creacora zei

Hoi Arjette

Prachtig kaartje heb je gemaakt ,leuke kleurtjes en mooi ingekleurd ok heb je leuke mallen gebruikt ! fijne jaarwisseling !!

Groetjes Cora

Ans zei

Heel mooi kaartje, mooie stempel. Hou zelf niet zo van digi en leuk dat dit nu een eechte stempel is.

Liefs Ans

Unknown zei

superrrrrrrrrr kaartje heb je gemaakt
Groetjes Herma

Marianne Schut zei

Hai Arjette, wat een beauty zeg! Prachtige kleuren heb je gebruikt en inderdaad dit zijn toch wel echt geweldig mooie stempels! Super kleurwerk ook! Een gezellige jaarwisseling gewenst en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2013! Liefs Marianne

Anoniem zei

Hoi Arjette, jij zit ook nog te reageren zag ik net, dank je wel voor je reactie.
Ja leuk hé dat recept, het is een stempel van Diff Colors.
Jou kaartje is ook weer heel mooi en lief.
Die label met tekst vind ik heel mooi.

Groetjes Jannie

Wendy Koorevaar zei

Jeetje wat een plaatje is dit Arjette! Ik vind het kraft met de lichte kleurtjes zo mooi en wat leuk gedaan met de hoekjes!

Fijne jaarwisseling!

Liefs,
Wendy

Chrissie zei

Such a stunning card and so beautifully coloured.
Thanks for joining in with Sketch N Stash.
Chrissie xx

Diana zei

Het is weer een geweldig leuk kaartje Arjette.
Groetjes Diana.

Angela zei

Prachtige kaart Arjette; erg mooie kleurencombinatie.... daar denk je niet zo gauw aan bij een kerstkaart; toppie!!!
Een hele fijne jaarwisseling gewenst....
grt Angela

Kjersti zei

A gorgeous card Arjette, love the colours here, and the image is so cute!
Wish you all the best for 2013!
Hugs Kjersti:)

Anoniem zei

Super mooi kaartje weer Arjette!
Fijne jaarwisseling!
Liefs, San

Danoesja zei

Hoi Arjette

Wat een supermooi kaartje in deze prachtige kleuren, en die bloemen zijn inderdaad erg mooi.
Hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013.

Lieve groetjes
Danoesja

Juanita zei

Héééél erg mooi weer! Die stempels van Saturated Canary zijn inderdaad heel leuk!
Ik wens je een gelukkig, gezond en kreatief nieuwjaar!
Liefs Juanita

Agnes zei

Hi Arjette,
Ik zie dat je ook even een blogpauze houdt....maar ook hier wens ik je nog even een fijn en creatief 2013!
Je kaartje is weer even mooi als altijd!
Groetjes, Agnes

ps
Hoe weet jij nou dat ik in Egypte ben geweest?? :) :)

Jitske zei

Wat heb je allemaal mooie winterkaarten gemaakt .
ik wens je een goed en creatief 2013,
groetjes Jitske

Astrid zei

Wowww, wat een supermooie kaart meis, prachtig !!

liefs Astrid