blog lay out

zondag 25 november 2012

Nieuwe challenge Addicted to Stamps Challenge blog

Hoi hoi,

vandaag een nieuwe challenge op het Addicted to Stamps Challenge blog, kerstmis. Nou, daar is iedereen volgens mij volop mee bezig dus doe allemaal gezellig mee voor de eer!!
Ik had het dusdanig druk de afgelopen dagen dat ik geen tijd had om een kaartje te maken..... ik was druk aan het kleuren voor de ornamentjes die Jolanda gemaakt had om de stand te versieren voor de beurs in Rijswijk, Nicole, Jolanda en ik zijn daar druk mee geweest en Jolanda heeft er prachtige kunstwerkjes van gemaakt!

Het zag er super gezellig uit en we kregen hele leuke reacties van iedereen! En je snapt het al, de joy mallen vlogen over de toonbank!!! Vrijdag mocht ik samen met Nicole helpen bij de stand van 't Scraphuis, het was weer een gezellige dag!


Afijn, ik ga nu aan de slag om een kerstkaartje te maken voor de midway reminder van volgende week zondag, dus dat kerstkaartje komt er even goed wel, jullie zien het vanzelf wel verschijnen!
Fijne dag allemaal, hier waaien we de tent uit, wat een storm!!! Helaas geen geknutsel voor mij vandaag, moet zo kantinedienst draaien voor de sporthal, ook gezellig hoor!!

groetjes Arjette.

33 opmerkingen:

heidy zei

Wat zien ze er mooi uit Arjette en wat leuk dat je mee gedraaid hebt!!
Groetjes Heidy

Thea zei

Prachtige ornamenten Arjette. Heerlijk toch de kersttijd, zo gezellig.

Fijne zondag,
groetjes Thea

Ans Gilbert zei

Hoi Arjette,
Die kersthangers/ornamenten zien er prachtig uit en..de Joymallen zijn schitterend...

Liefs van Ans

Angélique zei

Jolanda heeft het erg leuk gedaan, iedereen heedt er een hoop werk aan gehad top gedaan meiden!!
xxxx

Marianne Reijgersberg zei

Oh Arjette, jammer dat ik je niet gezien heb. Ik ben er gisteren geweest en heb ze bewonderd. Ik ben er toevallig weer eentje aan het maken naar aanleiding van een voorbeeld dat ik daar gezien heb.
Ze waren schitterend.
Groetjes Marianne

Irene zei

Ha bezige bij!! Wat een schitterende hangers zijn geworden, jullie kleurwerk komt geweldig tot zijn recht in die mooie ornamenten!!
Waai niet weg, liefs Irene

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie creaties.

Groetjes sylvia

creacora zei

Wow schitterende hangers !!!

Danoesja zei

Hoi Arjette

Wat zijn ze mooi, leuk idee ook om van die hangers te maken.
Je vorige kaartje vind ik ook weer prachtig, heel mooi in het rood.

Lieve groetjes
Danoesja

Maris zei

jaa ik heb ze gezien in het echt, ze waren echt prachtig, en leuk je even gezien te hebben, fijne dag nog he xx

Diana zei

Wat een gave hangers, helemaal super!!
Groetjes Diana.

Karin zei

Dat ziet er leuk uit! Die mallen zijn prachtig. Groetjes Karin

Sandra zei

Wat waren ze gaaf zeg, was er gisteren en heb ze live bewonderd helemaal hoor, en ja hoor mijn moeder heeft een mal gekocht hoor, dus daar heb ik er natuurlijk een paar van doorgedraaid dus ik ga er ook nog mee aan de slag!!!
Groetjes Sandra

corryskaart zei

Hoi arjette
Wat een prachtig gezicht met al die leuke ornamenten ben blij dat je er een foto van maakte want ik kon jammer genoeg niet in Rijswijk komen
Groetjes van corry

Marga50 zei

Wowwwwww Arjette, toppertjes zijn het.!! Groetjes Marga.

Anke zei

Dat ziet er gezellig uit.
Fijn dat je het leuk hebt gehad op de beurs.
Die hangers zijn prachtig, moet ik ook eens proberen.
liefs Anke

ANJA 3D zei

Ik heb ze in het echt gezien en ze zijn prachtig. En de stand zag er schitterend uit. Succes met je kaarten maken. Zal vast en zeker en schitterende creatie worden. gr. Anja

Riet zei

Dat ziet er zeker schitterend uit Arjette.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Wat ziet dat er gezellig uit met die prachtige ornamentjes.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Het ziet er ook super gezellig uit Arjette!
Liefs, Sandra

Marianne zei

Ze zien er prachtig uit Arjette.
Liefs, Marianne

Anneke zei

wat ziet dit er gezellig uit zeg met de prachtige kerst ornamentjes.
kerst is toch wel een tijd van gezelligheid en saamhorigheid.
fijne week meisje en liefs.
An

Nicole zei

Wat hebben we genoten hè?! Liefs, Nicole

Agnes zei

Wat een sfeervol plaatje!
Prachtige ornamentjes heb je gemaakt en van mij mag de kersttijd komen!
groetjes, Agnes

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige ornamentjes!! Fijn dat het gezellig druk was.
Groetjes Tineke

Tineke zei

Wauw wat een schitterende ornamentjes Arjette, toppie!

Groetjes Tineke

Alina zei

ik vind ze prachtig, Arjette!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je voor de beurs gemaakt. Zag er ook in z'n geheel erg mooi uit.
Jammer dat ik niet wist dat jij het was, want ik ben een keer bij de kraam geweest en een paar keer er langs gelopen. Stond namelijk bij Miekelotte te helpen, alle 3 de dagen. Volgende keer beter.

Groetjes Astrid.

Ans zei

Wow, dit ziet er echt gezellig uit, zijn ook heel mooi om in een kerstkrans te hangen.

Liefs ANS

Chantal zei

Zo zeg Arjette!!!! Hoe gaaf is dit zeg! Geweldig gedaan en ze zijn werkelijk fantastisch mooi!

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat gaaf Arjette! Het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes, prachtig!

Liefs,
Wendy

Anoniem zei

Stагt уour groсery triр іnvоlvеs а combіnation of cardiο
youг bоdy in to a rasρberry κetones trigger.
It's found only by following the Carbo Wipe Out you will soon adjust. So in order to combat appetite control hormone cortisol, a panel of non-FDA medical experts. A healthy diet and get right, the Irvingia group lost more weight and other serious health problems before the six pack.

Feel free to surf to my homepage - www.nydsign.com

Anoniem zei

Quick raspberry ketones with еxercise and weight gain.

That's why Raspberry Ketones efforts. Make an effort your dreams! D, E, river giant arum rhizome powder, I'm
doing wrong. Fans of the аnsωеr
anԁ yоu can losѕ wеight tip
to lоsіng ωеight uѕing this stratеgy.
All ԁoctor visіt weіgh-in thаt they've been proven that particular patient.

my web blog; http://3raspberryketonemonster.com
my web page - lose weight in a week